torsdag 10 december 2009

Ledig dag idag :)

40 timmar på kompsaldot måste utnyttjas. En ledig dag till att göra precis vad jag har lust med, slippa vara social, gå i nattlinne hela dagen och bara få tänka på mig själv!!
Låter kanske lite ego, men vad gör väl det??

Hittills har jag tagit vara på tvätt och städat LITE (märk lite) o pysslat med ganska gott resultat (jag är iaf nöjd). Lägger upp lite bilder på mina julstrutar.


Allt i allt så blev det 5 julstrutar, orkar inte lägga upp bild på alla.
Jag måste då säga att detta med pyssel är bra avslappning och terapi!

Nu ska jag fortsätta min sköna dag med lite TV-spel och en macka med sill, jummi!

O snart är det helg!!

2 kommentarer:

  1. Oj va snygga! Jag har inte gjort en endaste strut. Nu blev jag inspirerad!

    SvaraRadera
  2. Å vilka fiiiina strutar! Me like it alot!

    SvaraRadera