söndag 24 januari 2010

Gammalt och bortglömt...

Nu var jag så duktig att jag fotograferade en ask jag gjorde före jul. Nu blev förstås filerna bortglömda på datorn, men dök plötsligt upp idag.
Bättre sent än aldrig!
På locket har jag satt en lite bild med julhälsning som jag behandlade med krackeleringslack som jag bara älskar att använda : )

Nu var jag inte så duktig som det lät längre upp i inlägget. I asken hade jag lagt hemmagjorda tvålar med snyggt omslag från Panduro, men de glömde jag att fota...

En ganska kass bild på min älskade lack. Men ni kan se hur den har krackelerat.
Stay tuned, more to come...

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Jag glömmer att byta från Knarten till Knartens mamma... suck
    Men, Oj va snygg! Jag gillar det blommiga pappret på kanten. Det blev en fin konstrast!
    Jag är också inne i ett stim nu... hihi!

    SvaraRadera