lördag 26 september 2009

Gästbloggare.... Knarten

Detta inlägg är en rapport till mamma och pappa som ska få en kväll på egen hand utan mig, för jag är hos farmor.
PS. Glöm inte bort att hämta mig imorgon, för jag vill inte missa dagis på måndag!!


Det första jag ser när pappa lämnar mig hos farmor är den STORA vedhögen, oj oj oj...
Men jag kan inte förstå hur farmor ska få in den i vedspisen??


Men vad är det som står där borta? Mja, jag får pallra mig bort och kolla detta.

Tänk vad kusin Vitamin har rätt. Farmor har inte alla napparna i mun!
En snöskoter, det är länge kvar tills snön kommer.

Ja sen har det bara fortsatt med massa konstigheter, men det är väl så det är i Östervallskog antar jag...

Tiddelipom

2 kommentarer:

  1. Undrar var din pappa har sina nappar, det är han som äger snöskoterfilla

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera