torsdag 24 september 2009

Julkänslor

Nu har jag gjort nåt som jag inte skulle göra.
Inget allvarligt, men jag sa senast i lördags att jag inte skulle göra egna julkort i år...
Plopp sa det, så var ett kort klart :)

Löven och hjärtan har jag stansat ut med min QK-tång och pyntat med stickles i brun nyans.
Stämpeln i högra hörnet är ny inköpt på mässan i helgen likaså bilden med tomten och renarna.
På bilden har jag använt krackeleringslack för att få en åldrad look.
Jag älskar den lacken, troligtvis är den slut ganska snart :o) Men vad gör det, kommer säkert att "behöva" mer grejer inom snar framtid...

God Jul

2 kommentarer:

  1. Hej Mona! Va kul att du har börjat blogga. Krackeleringslack låter mäkta intressant. Måste testa det.

    Tjoflöjt!

    SvaraRadera
  2. Varför köpte jag inte krackeleringslack? Nu måste jag ju in på panduro och det går aldrig väl...

    SvaraRadera