torsdag 22 oktober 2009

Bilskroten i Båstnäs

Hittade lite bilder från 2004. Blev tvungen att scrappa dessa.
Bilderna är från en utflykt till bilskroten i Båstnäs en tidig vår dag.


Nu fick jag tillfälle att testa min flaska med Glimmer Mist som jag köpte på mässan i höst. Den använde jag på ramarna till de två nedersta bilderna.


Lite kuriosa: bussen på bildena gick i trafik när min mor var barn. Den kallades "Folke bussen".
Vi var tillbaks till skroten i våras, då hade dessvärre taket rasat in i bussen.


Jag kan rekommendera alla som har möjlighet att åka till Båstnäs att göra det. Det är lite av en upplevelse...


SNART HELG!!


PS. Lägger med en länk med bilder från bilskroten här.
OBS! det är inte mina bilder.

3 kommentarer:

  1. Duktig du är Mona! I´m impressed!

    SvaraRadera
  2. Vem är det som kör bussen?

    SvaraRadera
  3. Det är jag som kör bussen.
    Men det var nog nån annan på din tid :)

    SvaraRadera