lördag 31 oktober 2009

Storhandlat...

...har jag gjort.
När man får storfrämmat så måste man se till att allt finns hemma så att besökaren ska trivas.
Fick börja med sånt som inte förfars av datumärkning, som lite leksaker.


Tycker att jag fick täckt upp de olika behoven ganska bra. Nallehund att gosa med, böcker när man vill koppla av, bilar och boll att härja med.
Ska nog ta och gå igenom Kottens leksaker någon dag för att se om det kan vara något av intresse för en liten kille (ska fråga henne först). Onödigt att köpa nytt när det säkert finns lite grejsaker i gömmorna.

Jag hoppas att du inte har planerat in något för nästa helg nu Knarten, för nu är vi inställda på att du kommer och härjar med oss i Töcksfors!

Trevlig helg på er...

PS. Det kom ett Halloween kort med posten där det stod att Knarten vill ha choklad. Vi får se hur det blir med det till helgen. Lovar inget!

1 kommentar:

  1. Hooohooo Det blir så bra! Jag tror jag har den ena boken, om det Benjamin från topp till tå. Men det gör inget för jag gillar egentligen bara dom böckerna jag har läst många gånger. Det där var en av dom första jag fick.

    Jag kommer till helgen! Hoppas jag inte är totalt utsliten efter en hel vecka på dagis.

    SvaraRadera