söndag 7 mars 2010

Jo, jag finns kvar. Alive and kicking!

Men det kanske inte är så många som har saknat mina få inlägg. Men vad gör väl det om så där en hundra år??
Anledningen är att det inte händer så mycket här och att jag har varit lite trött och sliten, men med solen så kvicknar man till : ).

Men så plötsligt händer det, man kravlar sig ur dvalan och rycker till.
Scrapmässa i K-stad vill man inte missa! Så jag och min rara svägerska tog oss en heldag i "scrappers paradise".
Jädrar vad lätt det är att handla fast man inte behöver något speciellt! Det enda som stod på listan var embossing matta till mina spellbinders dies.

Jaja, men det är ju kul.

Nu är det som så att vi (jag & svägerskan) brukar handla saker och sen dela. Det är ofta som förpackningarna är lite förstora tycker vi, då delar vi 50/50.
Ett exempel är "Green Stack" som ni kan se i bild, den har 2 av varje. Dela, dela, dela...
(G.L du missade ett ark, lovar att spara det till dig!)


Ser ni att några varor har röda prislappar, det känns mycket bättre när man har med sådana hem : ).


1 kommentar:

  1. Så mycket bra vi hittade!!
    Jag är fortfarande lycklig efter shoppingen! Fin dopamin (eller vad det nu heter) för en trött vinterhjärna det!

    Jag ser fram emot att få se dom där hjärt-chipboard'sen färdiga!

    SvaraRadera