lördag 20 mars 2010

VILL HA VÅR OCH SOMMAR...

... och detta visar sig genom att jag sitter och kollar badkläder på Asos.
Nu är det kanske lite tidigt att ta på sig en bikini. förresten är det ingen risk att jag tar på min, den SKA bytas ut mot något nytt och fräscht innan sommaren.
Så det så!
Hittade dessa överdelar, skulle man våga drista sig med lite färg och mönster på playan i sommar??
Om inte annat så drar det uppmärksamheten ifrån den "extra isoleringen" runt magen : ) Mja, jag får ta min en funderare på dessa.

Over and out.

3 kommentarer:

  1. Jag håller med Erica :-)

    Du, det va det där limmet jag frågade om som de rekommenderade på panduro. Kolla in min blogg och kolla mitt första ägg ;-)

    SvaraRadera
  2. Jag gillar den längst ner. Vill ha en sån. Måste ha ny bikini. Sambeställning?

    SvaraRadera