torsdag 26 november 2009

Här handlas det inför hmm... julen??

Ja nu handlas det :)
Till saken hör det att jag inte alls tycker det är kul att scrappa. Men min goa svägerska ville ha lite sällskap på scrappmässan i Göteborg förra hösten, så jag "offrade"mig.
Efter den resan på blev jag fast!

Senaste köpet är denna fantastiska maskin (kan man kalla det maskin när man måste veva själv??), en Epic Six! (Bilden är lånad av Quickutz)
Kruxet är nu att jag inte har så många dies att använda i denna men då finns alltid Tradera.
Inropet blev 2 st dies från Cuttlebug, Floral Borders.

Testa nya grejer har alltid varit min melodi! På bilden ovan kan ni se hur bårderna blev utstansade.

That's all folkes!

2 kommentarer:

  1. Hahahahaaaa jag varnade dej för att det är smittsamt och mycket beroendeframkallande (innan vi åkte till Göteborg).

    Men jisses vilka snygga bårder!! Tradera blir nästa anhalt.

    SvaraRadera
  2. Bättre att smittas av scrappflunsan än svinflunsan!
    Bättre bli beroende av scrapp än alkohol!
    Så det så!

    SvaraRadera