lördag 28 november 2009

S.H.O.P.P.I.N.G

Idag bar det av till Arvika för lite handlande.
Överst på shoppinglistan stod det KLÄDER, och jag köpte mig en del faktiskt...
Ett par jeans, en stickad tröja, en väst, en blus, en BH, ett par skor och en jacka.
Duktiga jag!
Och jag som inte brukar hitta något utan att rynka på näsan...

Sen så slank det med lite annat också :)
Det var 50% på allt i scrapbooking affären (we like)!


Det resulterade i 2 st dies (har redan testat dom i Epic'n) och en embossing folder (polka dot), inte med på bild.

Passar på att slänga med en bild på en jultag jag gjorde förra helgen.

Tagen är sprayad med Glimmer Mist, Coffe shop med en chipboard på.
Tomtestämpeln är från Tim Holz som jag använde två stämpelfärger på.
God Jul stämpeln köpte jag på mässan i Skedsmohallen. Kanterna har jag chalkat med Creamy Brown. Och till sist så lade jag på lite Stickles (platinum) på texten NOEL.
KLART

God helg på Er!

2 kommentarer:

  1. Attans! Jag missar ju den rean!!! Hon har bara öppet på lördagar va?? Jag som var i stan igår..

    Tag'en är ju supersnygg! Och diesen är också jättefina. Jag gillar ju ugglor. Den kanske man kan få låna en gång om hundra år..

    SvaraRadera
  2. Du behöver inte vänta hundta år, du får gärna låna den tidigare :)
    Kan meddela att scrap-kalaset kostade 195 pix.

    SvaraRadera